Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

Nándi Salgótarjánban képviselte a KTM Team-t

A hétvégén elkezdődött a 2014-es XCO Magyar kupasorozat Salgótarjánban, ahol rajthoz álltam az Elit kategóriában. A szokásos szombat délutáni pályabejárást a több napja tartó esőzés miatt kihagytam. A pálya olyan sáros volt, hogy még gyalog is nehéz volt végigsétálni. Gondolkoztam rajta, hogy elinduljak e vasárnap, mert nem akartam szegény Myroon-t már az első versenyen lenullázni. Szerencsére…

Igen, ezek a hetek Róka Tibiről szólnak! Tibi húsvétkor sem pihent, 2 aranyat szerzett!

Hajdú Kupa április 19. Délelőtt került sor az első szakaszra, a 10 kilométeres időfutamra. Nagyon szeles volt az idő, a Panoráma úti fasorok szerencsére néhol ezt mérsékelték. 11:36-kor indultam és jobb időt futva a tavalyinál sikerült az első helyet megszereznem. Abszolútban egyedül Fejes Gabi ment jobbat tőlem, ezúton is gratulálok neki. A második szakasz délután 15:40-kor rajtolt, 60…

RÓKA TIBI ISMÉT ABSZOLÚT GYŐZELMET ARATOTT!

Ismét sikerült elhoznom az abszolút első helyet a Tarján-Bajna-Tarján útvonalon rendezett XXV. STOP CUKRÁSZDA IDŐFUTAM BAJNOKSÁGON! Több mint fél percet adtam az abszolút második helyezettnek, a szintén kiváló időt futott Havas Péternek akárcsak egy héttel ezelőtt. Ez talán az év legnehezebb időfutama a távolság és a domborzati körülmények együttese miatt, ami meg is látszik az átlagsebességeken.…

RÓKA TIBOR LETT AZ IDŐFUTAM BUDAPEST BAJNOK!

A szezon elég pechesen indult. Már a felkészülésem finishében jött az első csapás. Február 26-án egy bácsika benézett és lebombázott a külső sávban. Szerencsére most nem törtem el, de nagyon odavert. Ennek ellenére bő 3 hét múlva elindultam Tihanyban a Félsziget Kupán, mert már nagyon hiányzott a versenyzés. Fájtam még, de ezt az ember elfelejti "élesben". Az ideges, fegyelmezetlen mezőnyt a…

Kezdetnek nem rossz…

Két KTM TESZT TEAM versenyző vett részt az idény első nagyobb MTB versenyén: Április 5- én Pétfürdőn rendezték az első xco ranglista versenyt, melyet bemelegítésnek szántam, a 2 hetes edzőtábor után a szezonra. Reggel két kört mentem a pályán, hogy megismerjem, ami az apró kövek és meredek, rövid emelkedők miatt nem volt egyszerű, de nagyon élvezetes. Délután 14 órakor volt a rajt a Master és…

Tihany kupa 2014

Megalakult KTM Teszt Team Sopron-Gödöllő GoFree országúti szekció 3 taggal: Kökényesi Lisa-Vámosi Gergő- Fürtös András Chilimboro Ugyan enyhe telünk volt, de azért hosszú. Alig vártuk már, hogy kinn bringázhassunk, tele volt már a bringáscipőnk, a konditermes szobabiciklikkel, a spinning biciklikkel és a görgőzéssel. Ugyan elmentünk Grazba egy spinning versenyre, de arról nem szeretnénk…

KTM Strada 800 Speed kerékpárteszt

sebesség=egyenes kormány? A KTM Strada 800 Speed tesztelése során egy olyan országúti kerékpárt sikerült megismerni, melynek pontosan meghatározható a rendeltetési területe. És ez nem minden hasonló bringára igaz… A hasonló egyenes kormányos országútikat szokták fitness bike-ként emlegetni, de nem szeretem ezt a kifejezést, ráadásul a KTM Strada 800 Speed-et nem is zárhatjuk ebbe a skatulyába. A…

BringaExpo 2014

Idén is a Hungexpo adott otthont a legnagyobb hazai seregszemlének, a BringaExponak, melyen a KTM is képviseltette magát. További képek a galériában>>>

KTM Myroon 27 Master kerékpárteszt: nálam az év bringája…

A KTM Myroon mountain bike-oknak van valami titkuk. Először 29-es kerékmérettel próbáltam KTM Myroon karbon merevfarút, és több mint két éve az egyik olyan bringa volt, ami meggyőzött, hogy váltsak. 2014 a 27,5 col éve lesz, és a Myroon ismét az a mountain bike, amelyre az idén tesztelt XC/maraton merevfarúak közül a legszívesebben emlékszem vissza. Tovább a cikkre>>>

Medgyes Gabi a KTM TEAM-ben

Gabi eddig is KTM kerékpárral versenyzett, de jövőre a csapatot is erősíti. A jó eredményhez szükséges első lépés megtörtént: Átvette új, 2014-es MYROON 29 PRESTIGE gépét.  Jó felkészülést, sok sikert a 2014-s szezonra!