Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

II. Bölcske Maraton

A hétvégén részt vettem a II. Bölcske maratonon. Mivel az XC szezonnak már vége, hiányzott a versenyzés, ezért szombaton elutaztunk Bölcskére hogy bringázzak egy jót. A versenyközpont a falu pincerészén lett kialakítva. Két távon lehetett indulni, 25 és 50 km. Én a rövidtávon indultam, de azt becsületesen teljes erőmből végigtekertem. Több mint 200 induló vett részt az eseményen és szerencsére…

V. CITYCROSS KŐSZEG

2013. 09. 22. Számomra nem voltak jó előjelek , mert három nappal a verseny előtt óriásit estem, vasárnap még mindenem fájt, és a bal hüvelyk ujjam használhatatlan volt (váltani nem tudtam). De arról szó sem lehetett, hogy ezt a versenyt kihagyjam. Tavaly még csak egyedül képviseltem Sopronból a KTM Csapatot. Idén már hárman voltunk. Én személy szerint nagyon vártam ezt a versenyt, mert itt…

Hármas Csapat Időfutam Bajnokság

Tibor besegített, és Zoli és Sanyi is jól ment így nem volt kérdés az első hely! Vasárnap reggel 8 fokban, ködben és nedves aszfalton utaztam a verseny helyszínére. Mire a rajtunkra került a sor kissé melegedett az idő és a pálya is felszáradt nagyjából. 40 kilométert kellett a szeles és néhol még sáros úton hajtanunk, négy fordítóval. Szerencsére Nagy2 Zoli és Zsupos Sanyi is egész jól bírta,…

Harkány-Tour 2013, Nándi országúton is bizonyított!

Ezen a hétvégén rendezték a „Harkány-Tour 2013” I. nemzetközi 12 órás kerékpáros maratoni versenyt a Harkány – Máriagyüd – Siklós - Harkány 12,8 km-es útvonalon, félpályás útlezárással. Régóta terveztem, hogy részt veszek egy hosszútávú megmérettetésen, kipróbálva, hogy hol vannak a határaim. Szoktam időnként országúton edzeni, de ez azért egy kicsit speciálisabb felkészülést igényelt. Egy-két…

Pilis Kupa Hegyi Időfutam Bajnokság I. Forduló

Hosszú vezetés után megérkeztem a gyönyörű Esztergomba. Az idő kellemes volt, a melegítésemnél még egy kis hűsítő csapadékot is kaptam. A rajt helye a belvárosban volt, onnan kellett hatalmas tempóban a kocsik között ügyeskedve kijutni a Pilismarót felé vezető útra. Egy kedves vezető utálhatta az országúti kerékpárosokat, mert úgy rám húzta a kormányt, hogy alig bírtam megfogni a Solust.…

Mátra Maraton 2013.

Az idei nyár vége sem múlhatott el, Mátra maraton nélkül. Laci, és Peti rövidtávon, Én pedig középtávon indultam el. Megérkezés után a nyíregyházi betyárokkal kezdtem a versenyre hangolódást. Készült is egy remek kép rólunk! Hajrá Nyíregyháza!! Visszatérve a KTM sátorhoz szintén jó hangulat várt, régi csapattársak is meglátogattak minket a sátrunknál. Szokásos módon ment a fogadás Laci és Peti…

EUROBIKE FRIEDRICHSHAFEN 2014

A 2014 jubileumi év a KTM kerékpárgyárban. Pontosan 50 éve, 1964-ben kezdték el a kerékpárok gyártását a mattighofeni üzemben. Erről és a kiállításról bővebben hamarosan a VELO.HU-n, valamint a BIKEMAG.HU-n olvashatsz. [nggallery id=12] A 2014-s modellek árait márt megtalálod a KONTAKT/árlista 2014 menü pontban. Velo.hu cikk: http://velo.hu/eurobike-2014-es-ktm-ujdonsagok.html

17. Salgó Kupa, Tibor ismét aranyérmet nyert!

Csodálatos időben és csodálatos tájon került megrendezésre a 17. Salgó Kupa. Kicsit tartottam a versenytől, mert ilyen domborzaton még nem próbáltam az időfutam - képességemet. Elég húzós volt a pálya, végig emelkedett, a befutó előtt 18-20 %-os meredekkel kellett küzdenünk. Mindvégig a nyeregben maradva tapostam a Revelator pedálját, ami olyan szilárdsággal gurult felfelé, mintha kötélen húzták…

Az idei utolsó XCO Magyar Kupa Salgótarjánban

A hétvégén részt vettem a szezon utolsó XCO Magyar Kupa futamán Salgótarjánban. Szombat reggel elindultunk Pécsről, borús már kissé őszies hangulatú időben, útközben többször is ránk szakadt az ég eső formájában. Bíztam benne, hogy az utolsó futam nem lesz sarazós és bejött szerencsére. Salgótarjánban még szinte nyár volt, az égen sehol egy felhő, pont ideális körülmény egy jó versenyzéshez. A…

Downhill Országos bajnokság Eplény 2013

A pécsi Jelenszky Bálint (UFO) által a KTM is jelen volt!   A közel 150 indulónak és a rengeteg nézőnek hála a tavalyihoz hasonlóan idén is fantasztikus hangulatban zajlott le az év legfontosabb hazai lejtős versenye. Új pályával vártak a szervezők, izgatottan vágtam neki a pénteki szabadedzésnek. Az első edzőköröm után éreztem hogy kemény verseny lesz. A pálya a meredekségnek és a nagy…