Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

Medgyes Gabi a Városligetben sem talált legyőzőre!

A hétvégén nagy számban versenyeztünk a Városligetben megrendezett cyclocross versenyen. A vasárnapi remek idő, és a tökéletes helyszín, szervezés miatt nagyon jól éreztük magunkat. A Király dombon már- már világkupa szintű szurkolás segítette fel a versenyzőket, isteni volt így bringázni. Minden futamon képviseltük magunkat a KTM TESZT TEAM csapatából, a következő eredményekkel: - Rausch Péter,…

Elkezdődött a Cyclocross szezon!

Elkezdődött a Cyclocross szezon, és a KTM TEST TEAM gödöllői tagjai nagy számban és eredményesen szerepeltek a szezon nyitón, gratulálunk, így tovább! Viki beszámolója: Kőbányai Cyclocross versenyen jártunk  Az elmúlt hétvégén rendezték meg a 7. Kőbányai Bringapark Kupát. A nyári szezont lezáró pihenő időszak után, a legtöbben már elkezdték az alapozást, hogy a legjobban sikerüljön teljesíteni a…

Az év utolsó mountain bike maratonja – Balatonfűzfő

Az elmúlt hétvégén rendezték Balatonfűzfőn az idei szezon utolsó mtb maraton versenyét, ami a Nyugat MTB Maraton Kupa utolsó fordulóját is jelentette. Az első két versenyen más elfoglaltságunk miatt nem tudtunk ott lenni, de nyár végétől terveztük, hogy ide elmegyünk. Ahogy közeledett az időpont, többször fordult meg a fejünkben, hogy mégsem utazunk, mivel nagyon rossz időt jeleztek előre –…

7. CityCross Kőszeg!

7. Agro-Alfa Citycross Kőszeg A KTM Team Hungary egyik legkedveltebb versenye minden évben. A szervezők minden évben kitalálnak valami újdonságot, hogy még egyedülállóbbá, mozgalmasabbá tegyék a Kőszeg belvárosában megrendezésre kerülő versenyt. Az érdekesség idén, hogy mindenki azon a pályaszakaszon versenyezhetett, amin szeretett volna, tehát aki tudott,- és mert ugratni, jelentős előnyre…

6. Fehérkőlápa Hillclimb és MTB Singletrack Maraton Kassa

6. Fehérkőlápa Hillclimb Szeptember 12.-én, hatodik alkalommal rendezték meg a 6. Fehérkőlápa Hillclimb egyéni hegyikerékpáros időfutamot és terepfutó versenyt. Csapatunkat Szekeres Viki, Rausch Peti és Medgyes Gabi képviselték ezen a versenyen. A 10,4 km-es táv egy Miskolc és Bükkszentkereszt közötti erdei útszakaszon haladt, a cél pedig a 665m –en elhelyezkedő Kis-dél tetőn található…

Zsidai Sanyi Sopronban is ott volt!

Idei utolsó MTB versenyemen indultam a múlt hétvégén, a soproni Sempermed Egyetemi- és Főiskolás Olimpiai Cross Country Magyar Bajnokságon. Szóval egyszerre képviseltem egyesületemet (KTM Test Team) és iskolámat (Budapesti Corvinus Egyetem). Pályabejáráson azt hittem először, hogy maratonos lesz a pálya (egy 10% körüli emelkedőn mentünk fel), aztán 2,5-3 km után láttam, hogy erről szó sincs.…

Zsidai Sándor a Terepduatlon OB-n mutatkozott be!

Hétvégén Kamaraerdőben jártam a Terepduatlon OB-n, melyben támogatott a leendő csapatom a KTM Test Team, köszönöm, hogy már idén is mellém állt ebben a szakágban. Mai verseny az alábbi távokból és szintkülönbségekből állt: 2,5 km futás (120 m szint)-10,3 km MTB (320 m szint)-2,5 km futás (120 m szint) Tudtam mire számíthatok , hiszen már voltam ezen a pályán májusban, ahhoz képest a MTB pálya…

Eurobike 2015

Idén is kint jártunk a németországi Friedrichshafenben, ahol a világ immár legnagyobb kerékpár kiállítását rendezik, az Eurobike-ot. A teljes KTM paletta mellett a létező szinte összes említésre (- és egyéb) méltó márka kiállított, legyen az kerékpár, vagy kiegészítő gyártó. A szöveg helyett viszont beszéljenek inkább a képek, a teljesség igénye nélkül ugyan, de egy kis Eurobike hangulat talán…

Mátra Maraton – jól sikerült befejezés

Augusztus utolsó hétvégéje a nyár végén kívül, a TOP maraton sorozat végét is jelenti...  A nagy népszerűségnek örvendő Mátra Maratonra a csapatból is sokan érkeztünk meg reggel. Személy szerint én elég fáradtan, mivel előző nap Enduro-krossz bajnoki futam is volt, de szerettem volna teljesíteni mind a négy fordulót. A depoba érve Lénárt Laci már felállította a sátrat és Szombathelyről Samu…

Nyugat Mountain Bike Kupa - Szarvaskút!

Csapatunk egyetlen zirci tagja vett részt ezen a versenyen, Ő belülről így látta: Gyönyörű napsütéses idő, 35 fok meleg mellett rajtoltunk. A rajtot jól kaptam el, de rájöttem, hogy a tempó kicsit nagy, ezért visszavettem. Beálltam a saját tempómra.A meleg nem segített a táv leküzdésében, de a hazai pályaismeret előnyömre vált. Sajnos a verseny közben szembesültem azzal, hogy módosították a pálya…