Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

Két arany az Underworld kupán

Augusztus elején már mondhatni szokásos programunk a kőbányai Underworld Kupa. Szerencsére idén is be tudtuk illeszteni a versenynaptárba és tavasszal már jó páran neveztünk az eseményre. A tavalyi csapat létszámhoz képest, most még többen vállalkoztunk a táv teljesítésére a 38 fokos nagy hőségben is. Minden korosztályban/futamban érdekeltek voltunk – ugyan is ezen a versenyen a korcsoportok…

Bükk Maraton – Amikor defekttel is jó

Amikor defekttel is jó Gondoltam, így szezon közepén ideje lenne már elkezdeni a versenyzést is végre, így beneveztem a Bükk Maraton közép… bocsánat: hosszú távjára! Enyhe presszió hatására döntöttem a hosszú mellett, mert ez semmi más nem indokolta volna egyébként.:) A komoly logisztika eredményeképpen egyedül utaztam, és már 6:30-kor a helyszínen vártam a rajtot. Lassan a többiekkel is…

Salzkammergut dupla

Az elmúlt hetekben két komoly versenyen is részt vehettem Salzkammergutban. Az első volt a “Mondsee 5 Seen Radmarathon”, amely Mondseeből elindulva 5 tavat érint vagy kerül meg országúton. Aki ismeri a környéket, tudja, hogy nehéz lenne akár csak néhány km-t úgy kerekezni, hogy egyetlen tóba se akadjon az ember, mivel ha az útikönyveknek hinni lehet, 76 tó és számtalan hegy várja az erre utazót.A…

Vikiék HORTOBÁGYON, és a BALATONON versenyeztek!

Egy hétvége, két versennyel EON Délibáb Maraton - szombat Már tavaly elhatároztuk, hogy ide vissza jövünk jövőre is, mert a sok eső miatt, nem tapasztalhattuk meg az elképzelt délibábos-forró  pusztán való „száguldozást”, akkor inkább csak sárdagasztás volt. Azonban most tényleg olyan volt ez a verseny amilyennek elképzeltük. A rajtól a célig tekerni ahogy bírod, lihegve, kitikkadva. A 22km-es…

Volt egy jó kis verseny Gödöllőn, és a DUNA Maraton is meg volt.

VI. Szabadság napi futás – tekerés Gödöllő! Idén is mint már jó pár éve minden szezonban, megrendezték a Szabadságnapi versenyt a helyi futók és bringások nagy örömére. Mi is nagyon vártuk már a verseny napját. Végre egy esemény ahova nem kell utazni, mert helyben van, ismerős a társaság, a környék is. Valószínűleg ezzel így van a legtöbb induló. Persze vannak páran akik messzebbről is eljönnek,…

Rrájczer Peti két versenyen is részt vett az előző hetekben!

Eliminator city race Weiz Ausztria! 2015.06.20.-án szombat.   Soprontól kb 140 km-re. 15órakor beneveztem a versenyre ,17.30-18.30ig pályabejárás volt.18.30- kezdődtek az időfutamok 22 versenyző állt rajthoz volt köztük Szlovén , Amerikai , Német , Osztrák és Magyar versenyző! Az idő mérőn 7. időt teljesítettem. 8 - ad döntőben 1. helyen jutottam tovább a 4 - ed döntőben ahol első helyen…

Bittman Zsolt új versenyzőnk az eplényi versenyről!

A Nyugat Maraton első futama 2015.06.07-én Eplényből rajtolt. Napsütéses idő ígérkezett, kánikulával, de szerencsére enyhe szél volt. 11 órakor rajtoltunk, a legnépesebb mezőnnyel. Aszfalton kezdtünk, kb. 2 km-es emelkedővel , utána tértünk rá az erdei ösvényre, ami átvitt Olaszfaluba. Onnan aszfalton folytattuk a versenyt a Bakonyban megszokott emelkedőkkel , lejtőkkel tarkítva. Itt már a mezőny…

Medgyes Gabi II. bajnoki címe az idén, de a többiek is jól mentek Szilvásváradon.

A KTM TESZT TEAM csapatából heten vártuk a rajtot Szilvásváradon: Lénárt László - Medgyes Gábor - Varó József - Rausch Péter - Gergácz Péter, és a két lány: Szekeres Viktória - Samu Krisztina - Szemerkélő esőre ébredtünk, de a rajtra kifogástalan lett az idő, nem úgy Józsi bicaja, aminek eltört a váltófüle és így ő nem is tudott indulni. - Az én szempontomból nézve úgy gondoltam, hogy jó tempóba…

Peti, és Kriszti a GARDÁN!

Krisztivel ketten mentünk el Európa szerintem egyik legjobb kerékpáros rendezvényére Olaszország legnagyobb tavához, a mindig gyönyörű Garda-tóhoz. Csütörtök hajnalban keltünk útra és a délelőtti órákban érkeztünk meg szállásunkhoz. Csütörtökön elég cudar idő, felhőszakadás is volt, így az Expo sem tudott kinyitni a tervezett időrend szerint. Este kezdtek el pakolgatni a kiállítók. Másnap…

Prájczer Peti országúton versenyzett!

Hétvégén Szombathelyen indultam az EPCOS kerékpáros kupa 18km időfutamán! 9-kor átvettem a rajtszámom és elkezdtem a bemelegítést. 10óra 11perckor indultam a rajtól , erősen kezdtem kicsit túlmentem az ideális tervezett pulzusszámon ,de végül beállt arra a szintre amivel végig bírtam a célig!.Fél távnál jól fordultam és az időm is az elvártak szerint alakult, de visszafelé nagyon felerősödött a…