Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

Szekeres Viki beszámolója a salgótarjáni, és a várgesztesi versenyekről!

Idei első XCO-s szárnypróbálgatások Ezen a tavaszon elég sűrűre sikeredett a magyar enduro-cross versenynaptár, de mégis találtunk egy-két olyan mountain bike versenyt, amire el tudtunk menni kipróbálni magunkat. A felkészülési időszakomba nem tudtunk annyi bringa edzést iktatni amennyit szerettem volna, így a liszensz váltás még  várat magára, és a így a FUN kategóriában gyűjtögettem a…

Medgyes Gabi a Vértes hg.-benn versenyzett!

Hétvégét Várgesztesen töltöttem, mivel szombaton XCO, vasárnap pedig maraton kupafutam volt. Tavaly óta öregedtem egy évet, ahogy mindenki más, ezért már a Master2 kategóriát népesítem. Szombaton a 3 körös versenyt, a mezőny végéről kezdtem a korosztály váltás miatt, de az emelkedő közepén már egyedül tudtam menni a mezőny elején. Onnantól csak a fiatalabb korosztályból Héjjá Attila ment előttem,…

MTB HillClimb - Kőszeg

Hárman képviseltük a KTM csapatot az év első MTB HillClimb versenyén. A rajt az ausztriai Rattersdorfból indult, a cél pedig a tőle 12,1 km-re lévő Irottkő volt. A szintkülönbség 741 méter volt, két lejtő kivételével végig emelkedett a nyomvonal. Prájczer Peti szokásához híven jól elkapta a rajtot, majd érezte,hogy ez a kemény tempó nem fog végig menni, kicsit muszáj volt visszavenni a…

Húsvétkor leugrottuk Porecbe...

Húsvétkor páran a KTM TESZT TEAM-ből leutaztunk Porecbe egy kicsit tekerni, és kikapcsolódni. A csapatot jó magam V. Gergő B. Gergő Sz.Laura G. Péter S. Krisztina és M. Gabi alkotta. A helyszín kiválasztásakor biztosra akartunk menni, hiszen Vámosi Gergő, és én már jól ismertük a "terepet" nem is csalódtak a többiek sem. Az idő jobb is lehetett volna, de senki sem kesergett, így is lehetett…

KTM kerékpárok 2015

Az utóbbi évtizedben a KTM világszintű meghatározó szereplővé vált a kerékpáros szektorban. A KTM folyamatosan változik a kor követelményeinek megfelelően, de egyvalami a régi maradt: A KTM még mindig "Made in Austria". A KTM büszke arra, hogy 1964 óta, immáron több, mint 50 éve gyárt minőségi kerékpárokat és világszerte több, mint 50 országban szeretik a termékeit. 2015-re nem csak a kerékpárok,…

Horváth Ákos is csatlakozott hozzánk!

A cyclocross kezdő szemmel: Igazi hobbistaként a téli szezon számomra többnyire nem a kerékpározásról szólt – eddig! Idén viszont azon kaptam magam, hogy a nyári versenyek (Top Maraton sorozat és még 5-6 egyéb verseny) után is nagyon hiányzik a bringázás, így felszerelkeztem téli cuccokkal és amikor csak időm engedte, tekertem. Soha nem gondoltam volna, hogy ez tényleg csak ruházat és főleg…

Bringaexpo2015

Természetesen a KTM idén is ott volt! A standon 35db elsősorban prémium kategóriás kerékpár volt látható, valamint tesztelésre is volt lehetőség. Köszönjük a látogatást!

Az idén is megtartottuk az éves E-BIKE tréninget!

Február 10-én Budapesten tartottuk meg az elektromos kerékpárokkal kapcsolatos újdonságok hasznos információkat. Az előadás kizárólag a kereskedők részére lett szervezve és a tavalyihoz hasonlóan Szatzger Ákos tartott egy tartalmas ismeretterjesztő előadást. Majd egy közös konzultálással, és végül a kerékpárok kipróbálásával fejeződött be a bemutató.

Kőbányai Bringa Park Kupa (3.) Záró futama

Január végére elérkeztünk a cyclo cross verseny szezon végéhez is.  Január 25.-én tartották a kőbányai sorozat utolsó futamát.  Az elmúlt hétvégi verseny kellemes, enyhe időjárásának pont az elentéte várt minket ezen a reggelen. Leesett jó pár centi hó és elég hideg is volt, de mi azért neki vágtunk, nagyon tetszettek az eddigi futamok. A szervezők megfordították az irányt a nyomvonalon, így volt…

Új év, új versenyek

Még csak alig kezdődött el az új év, de máris több cyclo cross futamon vannak túl a KTM Test Team leglelkesebb tagjai.  Liszensz és cyclo cross bringa hiányában, mi a gyulai ob-n indulókért csak itthonról szorítottunk, de a Supercross Sorozat záró etyeki futamát és a soron következő Kőbányai Bringa Park Kupát nem akartuk kihagyni. Minden alkalommal sok új tapasztalattal és élménnyel térünk haza…