Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

Medgyes Gabi révén már Januárban van MAGYAR BAJNOKUNK...

Január 11- én vasárnap Gyulán a vár körül rendezték a cyclocross Nemzeti Bajnokságot. Szombaton leutaztam, hogy pár körrel átmozgassak, illetve egyben kipipáljam a pályabejárást. A korábbi hidegek utáni enyhe időben a füves részek nagyon mélyek voltak, alig lehetett síkon is haladni, na nem baj gondoltam.... ha futós szakaszok lesznek az nekem csak jobb, nézve a triatlonos múltamat;-) A pálya…

RÓKA TIBI MAGYAR BAJNOK KÉNT BÚCSÚZIK A KTM-től

Tibor hat sikeres évet húzott le a KTM-nél, most egy nagy lehetőséget kapott, amiről így nyilatkozott: Megtiszteltetés számomra hogy lehetőséget kaptam Magyarország egyetlen Kontinentális Csapatánál, az Utensilnordnál. Úgy érzem, hogy egyenlőre eleget versenyeztem magamért. Nemesebb célnak érzem, hogy egy csapatért és nem utolsó sorban az Országomért küzdhetek. A 2015. évi szezont túlnyomórészt…

Két első hely a Második Kőbányai Bringapark kupán!

Ahogy egyre inkább tetszenek a cyclo-cross versenyek, igyekszünk egyre több futamon rajthoz állni. Ez December 20.-án sem volt másképp, hisz csapatunk a KTM Test Team a Második Kőbányai Bringapark kupára is négy fővel nevezett! Az első felnőtt futamban indultam 11 órakor csapattársammal Czeczó Tamással. A rajtom egész jól sikerült, már az első kör elején az élre álltam, egy fiatal salgótarjáni…

A KTM TESZT TEAM leglelkesebb tagjai Balassagyarmaton és Kecskeméten is versenyeztek!

A supercross sorozat, következő állomását, Balassagyarmaton rendezték, ahol szintén részt vettünk maroknyi csapatunkkal. Kellemesnek ígérkezett az időjárás, hisz November végén, a 8 fokos hőmérséklet kellemesnek mondható. Ismét a mi futamunk, rajtolt elsőként, 11 órakor. A rajtom talán kicsit jobban sikerült, mint az előző futamon, ellentétben csapattársammal, Gyevát Ferivel, aki az első sorból…

A KTM Test Team Népes csapattal szerepelt a Cyclocross salgótarjáni futamán, az eredmények is biztatóak!

Az elmúlt hétvégén csapatunkból néhány fővel részt vettünk a cyclocross sorozat salgótarjáni futamán. A csípős reggelt egy valamivel enyhébb nap váltotta, de nem volt az a verőfényes napsütés, illetve a 8 celsius fok sem engedte, hogy nagyon nekivetkezzünk. A mi futamunk volt az első, 11 órakor rajtolt a hobbi mezőny, az fiú u15 és u17-el. Itt gyakorlatilag a megjelent csapatunk csaknem teljes…

Összehasonlító tesztet nyert az új Revelator Sky

A brit Bikesoup Magazine végzett egy összehasonlító tesztet a tárcsafékes országúti kerékpárok között, ahol az összes neves gyártó képviseltette magát, mint a Cannondale, Specialized, Ridley, Bianchi, stb…. A győztes viszont Ausztriából érkezett: Név szerint a KTM Revelator Sky! Az összehasonlító tesztet az alábbi linken lehet elolvasni: LINK>>>

2015-ös pedelec kerékpár újdonságok - 2. rész

Folytassuk a pedelec kerékpárok bemutatóját! Sorozatunk első részét itt találod. Panasonic motorok A 2015-ös szezonban kétféle Panasonic hajtást is választhatunk a KTM kerékpárunkba. Az Amparo-k a 36V-os középmotort kapják, amely elképesztő, 648Wh-ás akkukapacitással rendelkezik. Ezzel akár 190 km-t is megtehetünk egy feltöltéssel. A kényelmes bringát ebből a német nyelvű videóból ismerheted meg:…

2015-ös pedelec kerékpár újdonságok - 1. rész

Az elektromos kerékpárok a magyar piac speciális szegmensét képviselik, melyben a KTM piacvezető. A festői Attersee melletti júliusi bemutatón már láthattuk a rásegítős kerékpárok újoncait, de azért az Eurobike-ra is maradtak meglepetések. Cikkünkben összefoglaljuk, hogy mit kell tudni az új elektromos bringákról! A 2015-ös szezonra a gyár három motorrendszerrel készül, melyből mindenki…

Medgyes Gabi az ózdi versenyen!

A Supercross sorozat második versenyét Ózdon rendezték a hétvégén. A melegítésnél éreztem, hogy elég enervált vagyok, és erre még pluszban rátett a ködös, hűvös idő. Bár ha visszagondolok, egész évben nagyon jó versenyeim voltak érzésre, tehát ez az egy rosszabb menet belefér A rajtnál már nem tudtam az ideális íven kifordulni a pályára, az eleje kicsit eltávolodott, de a második kör elejére…

Medgyes Gabi SUPERCROSSON IS BIZONYÍTOTT!

A Supercross 2014/15- ös sorozat első versenyét Kazincbarcikán rendezték meg, egy horgásztó körüli parkban. A délelőtti órákban, pár körrel a pályán melegítettem, mely a szokásos jól kijelölt, rövid egyenesekkel, néhány átugrandó akadállyal tűzdelt kör volt. Az időjárás kegyes volt hozzánk, a 11óra 45 perces rajtnál már a nap is előkerült. Na igen, most jut eszembe, kategóriát váltottam,…