Főoldal Kapcsolat Árlista Csapat Használat Kereskedők

A Csapat

KISKUNLACHÁZA 12/24 ÓRÁS ORSZÁGÚTI VERSENY

Kiskunlacházán 08.23-án került sor az AKESZ kupasorozat 10. fordulójára. A sorozatban résztvevők számára egy 50 kilométer hosszú mezőnyverseny került megrendezésre. Sajnos a pálya adottságából kifolyólag nagyon nehéz volt támadást sikeresen véghezvinni, mert teljesen belátható volt a terep a repülőtéren. Próbálkozások a starttól voltak, de egy sem járt sikerrel. Végig a mezőny elején tekertem,…

RÓKA TIBI ELIT KATEGÓRIÁBAN A 2. HELYET ÉRTE EL...

RÓKA TIBI ELIT KATEGÓRIÁBAN A 2. HELYET ÉRTE EL A HÁRMAS CSAPAT IDŐFUTAM BAJNOKSÁGON! A KTM Team oszlopos tagjaként az elit licenszemet a Dr. Bátorfinál kellett érvényesíteni, mivel a mksz már tavaly sem engedte az időfutam bajnokságokon a kölcsönadást. Fejes Gabival és Kónya Tomival álltunk rajthoz a 60 km hosszú versenyen. Nagyon jól dolgoztunk össze, a fordítóknál biztosítottak bennünket, hogy…

KTM TESZT TEAM SOPRON NAGYATÁD IRONMAN 2014

Az egész még 2013-ban kezdődött, amikor is év elején a soproni KTM boltban vásároltam egy Strada 4000-es carbon csodát. Gergőt, a bolt eladóját és mindenesét már régóta ismertem a gyerekkori sporteseményekről, közös edzésekről. Mindig megbeszéljük egymás versenyélményeit és verseny terveit. Most sem volt ez máshogy és így alakult, hogy a bolt által szponzorált sportcsapatba belépve beneveztünk az…

Salzkamergut Trophy 2014

A KTM Teszt Team-ből ezúttal nem egyedül voltam Bad Goisern-ben, mivel Prájczer Peti is itt volt, csak ő a pénteki Eliminator versenyre érkezett, hogy megmutassa az egyébként világszínvonalú mezőnyben, hogy igenis van itt keresnivalója. A pálya nem volt túl komplikált, a de az egyetlen, kb 50cm farönkökből épített akadályban sokaknak beletört a bicskája, de még a legjobbak is csak úgy mentek át…

RÓKA TIBI MEGVÉDTE CÍMÉT A SIPOS JÁNOS EMLÉKVERSENYEN!

Az időjárás rendkívül változékony volt, a széljárás folyamatosan változott. Már kezdek hozzászokni, hogy minden Magyarországon rendezett országúti versenyen van valami "gubanc". Az elsőként indulók jól jártak, mert őket még lehetett fogni, de aztán egy "nagyon okos" kitalálta, hogy ne lehessen. Ebből adódóan innentől van aki be tudott taposni a pedálba, van aki nem. Sokan vesztettek időt a…

Underworld Kupa 2014

A 2010 óta megrendezésre kerülő föld alatti versenyen, csapatunk negyedik alkalommal vett részt, idén az eddig legnagyobb létszámmal. Minden kategóriában indult versenyzőnk, s szép eredményeket értünk el. Az elmúlt pár évben itt már nem hirdetnek külön hobbi és elite kategóriát, hanem csak korosztályos bontásban indulhatnak a versenyzők. Női kategóriában Szekeres Viki (209) a harmadik helyezést…

TIBI FÖLÉNYESEN NYERTE A TURUL KUPÁT!

Július 6-án került sor a nagy múltu, kemény hegyi versenyre, a TURUL KUPÁRA. Soha nem gondoltam volna, hogy ez lesz az elmúlt 3 év versenyei közül a legemlékezetesebb számomra. A Masterek futamát az Elit után 5 perccel indították. Az első emelkedőn támadtam és rövid időn belül mindenkit leszakítottam, innentől a hátralévő 75 kilométert egyedül, szökésben tettem meg. Az Elit futamot utloérve már…

Az év versenye: Zánka 24 órás mtb!

A 14-edszerre megrendezésre kerülő 24 órás mtb váltóversenyen, negyedik alkalommal vett részt csapatunk a KTM Test Team Gödöllő. Valamint második alkalommal neveztük második csapatunkat a KTM Gödöllőt! Első évben 2011-ben, hobbi kategóriában csak próbálgattuk szárnyainkat, ízlelgettük a kerékpározás érzéseit, felmértük mire vagyunk képesek. Majd a 2012-es versenyre, már jobban felkészültünk, és…

Na, és Viki sem adta alább...

Újoncként a Plisvörösvári XCO OB-n Egy hirtelen ötlettől vezérelve, néhány nappal a verseny előtt előneveztünk a Pilisvörösvári XCO OB –ra. Mivel mondhatni hobbi szinten űzzük a mountain bike sportot, főleg az erőnlét és a kitartás növelésére a terep motor versenyzéshez, így nem volt kérdés, hogy Testvéremmel Zsoltival, FUN kategóriába nevezünk. Nagyon tetszik ez a fajta verseny. Több kört kell…

Szekeres Zsolti is ott volt az OB-n!

Szombaton Pilisvörösvárra utaztunk XCO versenyre, ami kicsit közelebb áll a szívemhez, mint a MTB Maraton, hisz itt egy körön kell menni többször, a moto-crosshoz és enduro-crosshoz hasonlóan! Nyolc óra előtt megérkeztünk a depóba és beneveztünk, hogy minél hamarabb elmehessünk a pályabejárásra, amikor két kört is mentem a pályán, hogy minél jobban rögződjön! A nyomvonal nagyon tetszett, hasonló…