KTM logo

Már rendelhető!

Hétvégi beszámoló

IV. Gödöllői, Erdei Terep Félmaraton, Szabadság napi futás- tekerés

Lacival elindultunk Gödöllőre egy gyors presszókávé után. Hamar felismertük, hogy nagyon jó helyen járunk, mert rengeteg futó csaj vett részt ezen a versenyen. Nagyon örültünk, hogy találkozhattunk a gödöllői csapattársakkal is.

godollo_01

Lazán indultunk neki a mai pályának, de végül kiderült, hogy nem is olyan egyszerű az a kis 21 km mint ahogyan azt gondoltuk. Könnyen indult, de a nedves fű miatt rendkívül figyelni kellett a nyomvályúkra. A betonút után elkezdődött a keményebb része a pályának. Ekkor még tudtam tartani a tempót az elejével. Szekeres Zsolti szintén a nyomunkban volt, de a 2. nagyon meredek mászás után elszakadtunk egymástól. Hatalmas vízmosások nehezítették a pályát, amelyet ha nem ismert az ember, tudott meglepetést okozni.

A Top- maratonokról megszokott jelölésekhez voltam szokva, és az 1 db felkiáltójel az általában csak kis veszélyt jelenthet gondoltam… hát nem. Egy meredek részen nagyon mély vízmosás lett előttem hirtelen, Én természetesen jó Soproni bringás módjára eresztettem szépen a meredek lejtőkön. Szerencsére megúsztam borulás nélkül, mert 720 mm a kormány XT a fék, és beültem a kerék fölé… nem sokon múlott. Nem volt hátrány, ha valaki ismerte a pályát!

godollo_03

Egyszer csak éreztem, hogy megcsípte a combom a görcs, na, mondom magamnak „szép gyerek vagy!” (V.G.). Az utolsó meredekebb mászás tetején megpróbáltam kiállni, hogy leszakadhassak az utánam jövőtől. Nem sikerült, a combgörcs visszaültetett rögtön a nyeregre, így megelőzött a mögöttem jövő.

Szekeres Zsolt hobbi kategóriában 2.; Szekeres Viktória Női 2. Lett. Én elitben 5. helyen érkeztem be, Laci pedig hobbiban 30.-ként.

godollo_02

A nap tanulsága: többet kell EDZENI, és nagyon szépek a gödöllői futó és kerékpáros csajok!!

Bori Gergely

1. Csömör XCO Magyar Kupa

A hétvégén részt vettem az 1. Csömör XCO Magyar Kupa futamán, ami kicsit eltért az eddigiektől, ugyanis szombat délután négykor kezdődött a versenyünk. Már pénteken kimentem a helyszínre hogy bejárjam a pályát, ami nem sikerült túl jól, ugyanis egy hatalmas felhőszakadás után a kissé megázott pálya nem azt mutatta, mint szárazon.

csomor_01

Szombaton a verseny napján ragyogó napsütés volt és szerencsére teljesen felszáradt az erdő a melegben, így megúszta a mezőny a sarazást.

csomor_03

A csömöriek egy nagyon technikás, erős, pályát jelöltek ki. Volt minden ami egy jó XC versenyhez kell, körönként 4,3 km 138 kanyar, ugrató, sziklakert, farönkökből épített lépcsősor, meredek letörések és kemény mászások. Négy kört kellett teljesítenünk. Az első sorból sikerült egy nagyon jó rajtot elkapnom, de már az első körben a szervezetem felmondta a szolgálatot, nem volt kedve versenyezni, így csak küzdöttem magammal. A harmadik körben begörcsölt a jobb vádlim, nem tudtam kicsatolni a lábamat a pedálból és egy tempós részen lefelé nekiestem egy fának, ami átdobott a túloldalra. Szerencsére pár karcolással megúsztam ezt a nem mindennapi mutatványt, majd folytattam a versenyt és végül a 11. helyre sikerült bejönnöm.

csomor_04

Nagyon élvezetes volt a pálya, minden akadályt teljesítettem, de valahogy ez nem az én hétvégém volt. A következő verseny Borsodnádasdon lesz két hét múlva, addigra kipihenem magam és megpróbálok minél jobb helyezést elérni.