KTM logo

Katalógus / árlista

Már rendelhető!

Kőbányai Bringa Park Kupa (3.) Záró futama

Január végére elérkeztünk a cyclo cross verseny szezon végéhez is.  Január 25.-én tartották a kőbányai sorozat utolsó futamát.  Az elmúlt hétvégi verseny kellemes, enyhe időjárásának pont az elentéte várt minket ezen a reggelen. Leesett jó pár centi hó és elég hideg is volt, de mi azért neki vágtunk, nagyon tetszettek az eddigi futamok. A szervezők megfordították az irányt a nyomvonalon, így volt benne egy két újítás is. Pár körrel bejártuk a pályát, elég csúszós és néhol nehezen tekerhető volt. A szokásos két lépcső megmaradt, csak más irányból közelítettük meg, a szánkó domb fordított iránya most nehezbbnek bizonyult, a töltésről most  lefelé kellett menni egy elég meredek és saras sikánon a cél felé. Összességében továbbra is tetszett nekünk, csak  egy kicsit „munkásabb” volt.

E közben már zajlottak a gyerek futamok.  Úgy látszik, a kicsik kedvét sem vette el a kellemesnek épp nem mondható időjárás, szép számmal álltak rajthoz.

A menetrend a szokásos módon alakult. 11 órakor rajtolt az első futam. A rajt kört + három kört kellett teljesíteniük. Ekkor már kicsit szállingózott a hó is. A rajt után Zsolti egyből az élre állt, és folyamatosan növelte az előnyét. Most nem volt aki tudta volna tartani vele a tempót.  Másodikként új csapattársunk Horváth Ákos ért célba, őt követte a Cube Csömör versenyzője Janda Zsolt.

11:45-kor rajtoltunk a második mezőnnyel. A rajtkör + 5kör volt az adag. A havazás ekkorra igen csak belehúzott, a pálya talaj viszont egyre szikkadtabb volt, inkább sáros-vizes mint havas. Néhány helyen volt is csúszkálás. A bicikli kerék csak úgy verte fel a vizet. Persze megvan ennek is a maga varázsa, különben nem csinálnánk. Másodikként haladtam a táv alatt, és értem is célba. Egyből forró teával melegítettem fel magam és irány a kerékpármosó , hogy megszabadítsam a bringámat és magamat a „sár páncéltól”. Kicsit átfagyva, de megint jó sok új élménnyel tértünk haza.

A három futam összesítése után a Férfi Hobbi kategória dobogóját a KTM Test Team „uralta”. Zsolti megnyerte - három futamgyőzelmével, második Horváth Ákos lett és a harmadik Czeczó Tomi.

A női mezőnyben összetett másodikként végeztem Cséri Szilvi mögött. A harmadik pedig Magyar Kinga lett.

Gratulálunk Minden Indulónak és köszönjük a lelkes szurkolást és fotókat még ebben az időben is!

Szerző: Szekeres Viktória

Gratulálunk a KTM Magyarország nevében!