KTM logo

Új modellek

Katalógus / árlista

Már rendelhető!

Nagy üzem a KTM Teszt Team-nál... Az előző hetekben Viki egy Gabi két győzelmet is szerzett.

OB ARANY!!!

Június 22- én Bánkon, gyönyörű környezetben rendezte az X2S egyesület a tereptriatlon Magyar bajnokságot. Ez a rendezvény számomra az év egyik legfontosabb versenye, mivel a hegyikerékpár előtt mégis csak tereptriatlonban értem el a legnagyobb eredményeket. Évek óta csak egy- egy versenyen indulok, ezért a felkészülést csak 6 hétre maximálom. Az 1km-s úszásnál az elejétől fél perc lemaradásom volt. Úgy terveztem, hogy kerékpáron - 25km volt 700m. szinttel- a riválisoknak adok 4-5 percet, és akkor futáson nem marad sok izgalom. Izgalom végül megmaradt, mivel a későbbi másodiknak, Mester Bálintnak csak 2 percet adtam kerékpáron, így a dzsungelesre sikerült futásnál minden pillanatban vártam Bálint érkezését, de végül sikerült szűk percet megtartanom az előnyömből. Nagyon boldog voltam, mivel az elmúlt 3 évben nem sikerült megvédenem a bajnoki címet, nagyon vártam ezt a Magyar bajnoki címet!!

nagyuzem_Screenshot_0701 Kondenzgyík maratonon.

A Pünkösdi hétvégét Bükkszentkereszten töltöttem barátaimmal, azzal a céllal, hogy a vasárnap megrendezésre kerülő Kondenzgyík maratonon megmérettetem magam. Vasárnap Bükkszentről bringával indultunk el a verseny helyszínére melegítés gyanánt. Az odafelé vezető útba beleraktuk a helyi DH pályát, mely utólag nézve nem volt jó ötlet. Az egyik ugratón elég nagyot estem, végül is néhány zúzódással megúsztam. A bringát sikerült versenyzésre alkalmas állapotba hozni Bényi Laci barátomnak, akinek utólag is köszönöm a segítségét. A versenyen a három távot egyszerre indították. Én a középtávot választottam, így a hosszún indult Wouter Cleppével, és Fejes Gabival együtt tartottam, előbbivel az első emelkedőig, Gabival az első kört sikerült abszolválnom. A második körre egyedül maradtam, Gabi azért erősebb az emelkedőn. A második kört nagy magányomban tekertem le a kellemes nyári napon, a Bükk emelkedőin. A középtávot megnyertem, és a megérdemelt babgulyás, és eredményhirdetés után, elindultunk levezetésképpen Bükkszentkeresztre.

Gabi. nagyuzem_foto-2-1_1407 Csömör XCO 2014

Pár nappal a Csömöri Bringafesztivál előtt határoztam el, hogy próba képen rajthoz állok az XCO FUN kategóriában, mivel szívesen kipróbáltam volna ezt a műfajt. Családom többi tagja a másnapi moto-cross versenyre készült, így kivételesen egyedül én indultam, Ők jöttek nekem szurkolni.

Kalandosan kezdődött a nap már a nevezésnél. Mivel több honlapon volt hirdetve az esemény – mint utóbb kiderült, nem csak mi néztünk rossz időrendet – épp 15 perccel a rajt beszólítás előtt érkeztünk. Nagy nehezen végül is engedtek még benevezni, majd gyors átmozgatásba kezdtem, hogy legalább meginduljon a vérkeringés a lábaimban. A pályát így egyáltalán nem tudtam megnézni, de úgy voltam vele, nagy baj nem lehet, hiszen egy enduro-cross pályát sem feltétlenül ismerünk előre. Felsorakoztatták a FUN indulók mezőnyét kategóriánként a rajtvonalhoz, mi FUN női indulók állhattunk a sor végére. Eligazításkor elmondták, hogy nekünk 3 kört kell teljesíteni. Eldördült a rajtpisztoly, egyből egy hosszú és meredek emelkedővel kezdtünk, amire nem is számítottam. Viszont innentől jött a pálya élvezetes része, kisebb-nagyobb emelkedőkkel-lejtőkkel, technikás kanyarokkal a fák között, nagyon élveztem. Ketten tudtunk elhúzni a többiektől már az elején, azonban a másik lánynak technikai problémája adódott, így sajnos nem tudta folytatni a versenyt. Így próbáltam egy-egy fiúval tartani az iramot. Amikor már közeledtem a harmadik kör végéhez, igyekeztem még hajrázni, de a célban álló verseny bírók, nem úgy néztek ki mintha készülnének leinteni. Áthaladtam, de nem állítottak meg, kérdésemre sem válaszoltak. Így neki vágtam még egy (negyedik) körnek. Elég nagy előnyöm volt, nem aggódtam. Sikerült abszolút első helyen befejezzem a versenyt a FUN női kategóriában. Plusz még egy környit edzenem. J Nagyon nagy élmény volt! Köszönöm a Szüleimnek a segítséget!

Viki.

Gratulálunk a KTM Magyarország nevében!